Вашата кошница
0 продуктa, Oбщо : 0,00 лв
Вашата кошница е празна
Продукт

Рекламация

След получаване на стоката, Потребителят следва да провери за несъответствия със заявената, скрити фабрични дефекти или липси.

При предявяване на рекламация Потребителят посочва писмено предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума и адрес за контакт.

При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:
1. касова бележка или фактура;
2. протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;
3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер.

Рекламацията на потребителска стока може да се предяви не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договореното съгласно чл.126 от ЗЗП. Предвид спецификата на продуктите на Магазин за домашна козметика Арометера- а именно “живи“ натурални продукти, изискващи специално съхранение и имащи къс срок на годност, рекламацията  за несъответствие на стока с договорената не може да се предяви след изтичане на срока на годност за употреба на доставения продукт.

При предявяване на рекламация на стока Потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното или намаляване на цената. Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато Магазин за домашна козметика се съгласи да бъде извършена замяна на стоката с нова в рамките на един месец от предявяване на рекламацията. Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително. Потребителят има право на рекламации само, ако дефектите не са вследствие на неправилно съхранение, негово неправомерно поведение и/или неправилната употреба.

В случай на иск за заменяне на стоката с нова и изчерпване на този продукт, Магазин за натурална домашна козметика www.arometera.bg има право да замени липсващата стока с такава от друг производител. Ако заместващият продукт не е задоволителен, потребителят има право на отстъпка от покупната цена.

За предявяване на рекламация моля използвайте Формуляр “Запитване след доставка“   или се свържете с нас на Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.  за уточняване на начина за удовлетворяване на рекламацията.

Стоката, предмет на рекламация, се изпраща на адрес:

Г-н Мирослав ВАСИЛЕВ
офис на Еконт  Младост 1, бул.Йерусалим №54
1784 София

При констатирани нарушения във външния вид на стоката, възникнали при транспорта, трябва да се обърнете към куриера за протокол за увредена пратка.

Top